نحوه گرفتن عکس در Xbox One


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 966
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

Xbox One قادر به تولید برخی تجربه های کاملاً ناخوشایند از فک است ، و گاهی اوقات شما نمی توانید از نمایش تلویزیون خود متوقف شوید و شگفت زده شوید. این که آیا شما در حال نوعی چشم پوشی از یک ویستا در بازی زیبا هستید یا از یک پیروزی ویژه در چند نفره آنلاین جشن می گیرید ، ممکن است بخواهید لحظه را با همه و همه در میان بگذارید. خوشبختانه ، روند گرفتن عکس از تصاویر در Xbox One بسیار ساده است.

گرفتن تصویر از طریق یک کنترلر Xbox One

xbox one screenshot

ابتدا روی دکمه Xbox در مرکز کنترل خود ضربه بزنید - اصطلاحاً دکمه آرم بزرگ و دایره ای که روشن می شود. با این کار منوی راهنمای Xbox باز می شود. پس از آنجا ، بر روی دکمه "Y" کلیک کنید تا فوراً عکس بگیرید. با این کار لحظه ای در یک بازی برای اشتراک و بررسی مجدد ذخیره می شود.

xbox one screenshot

گرفتن تصویر با استفاده از دستورات صوتی

اگر از سنسور Kinect استفاده می کنید - سنسور حرکتی اختصاصی که زمانی با Xbox One همراه شده بود - به راحتی بگویید "Xbox ، یک عکس بگیرید." روش دیگر ، اگر به جای دستورات میراث Kinect از آمازون الکسا استفاده می کنید ، بگویید "الکسا ، یک عکس بگیرید!" دستور دوم با حسگر Kinect یا هدست شما کار خواهد کرد ، با فرض اینکه شما این ویژگی را فعال کرده اید.

برای اتصال Amazon Alexa به Xbox One ، با رفتن به alexa.amazon.com شروع به کار کنید یا از طریق دستگاه هوشمند خود وارد برنامه شوید. هنگامی که در صفحه اصلی Alexa در برنامه هستید ، فهرست > مهارت را انتخاب کنید . جستجوی "Xbox" در بخش Skills - برنامه توسط مایکروسافت منتشر می شود. این برنامه را انتخاب کنید و صفحه ورود به سیستم مایکروسافت باید ظاهر شود. برای حساب Xbox Live که می خواهید با الکسا ارتباط برقرار کنید ، از نام کاربری و رمز عبور استفاده کنید. با این کار مجوزهایی وجود خواهد داشت که بازیکنان باید آنها را تأیید کنند و سپس پیوندها به هم وصل شوند.

پس از اتمام این کار ، دوباره به Xbox برگردید و System> Settings را باز کنید . Kinect & Devices را انتخاب کرده و گزینه Digital Assistance را باز کنید. از شما دوباره گذرواژه خواسته می شود ، اما از شما سؤال می شود که آیا می خواهید کمک های دیجیتال را فعال کنید یا خیر. کادر را علامت بزنید تا Digital Digital Assistent اجازه دهید و به صفحه اصلی برگردید. روی الکسا قدرت کنید و بگویید ، "الکسا ، با Xbox جفت می شود." الکسا به شما اعلام می کند که می توانید سیستم بازی را با یک فرمان صوتی کنترل کنید!

ایکس باکس وان

البته بخاطر داشته باشید که دیگر قادر به گرفتن عکس از صفحه نمایش یا منو از صفحه های منو Xbox نخواهید بود. برای صرفه جویی در ضبط ها یا تصاویر ، باید در یک بازی یا برنامه نیز باشید و هر زمان صرف شده در پیمایش منوها ، در ویدیوی حاصل منعکس نمی شود.

عکس های خود را به اشتراک بگذارید

وقتی آماده اشتراک گذاری عکس های گرفته شده از صفحه هستید ، با فشار دادن دکمه Xbox روی کنترلر ، به منوی راهنما بروید . در انتهای منوی راهنمای گزینه های مختلفی وجود دارد که عبارتند از: تصویر صفحه ، ضبط کردن آن ، گزینه های ضبط و گزینه های سیستم. برای باز کردن لیستی از ضبط های اخیر ، به سادگی دکمه View را روی کنترل فشار دهید. تصویری را که می خواهید به اشتراک بگذارید ، پیدا کنید و انتخاب کنید که یک پانل اشتراکی باز خواهد کرد.

از شما خواسته می شود با انتخاب رسانه ها - از جمله آنها گزینه های فعالیت ، توییتر ، OneDrive و پیام های خصوصی را انتخاب کنید. پس از مراقبت ، شما تمام شد! شاهکار شما برای همیشه زنده خواهد ماند. همچنین در صورت وصل شدن کنسول به یک وسیله ذخیره خارجی ، می توانید تصاویر خود را به عنوان پس زمینه منزل خود تنظیم کنید یا آنها را در مکان های مختلف ذخیره کنید.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: XBOX One , ,
:: برچسب‌ها: نحوه گرفتن عکس در Xbox One ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com